    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: cuchnie
    <uh16v1$7rq$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uh19dm$lbh$27$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uh1b3k$7rq$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <uh1k8g$lm1$24$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uh29k7$cvh$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <uh2jti$f39$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uh2r6i$lm1$34$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uh2rp2$tb0$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uh344q$e2p$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uh37r7$3pj$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uh3qjc$e2o$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ctiZM.160116$6sw7.104544@fx15.ams1>
    <uh6265$e2o$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 24 Oct 2023 03:45:39 GMT

    On 2023-10-23, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Wiem jak wygląda prawidłowe i co znaczy, jak jest podniesione, albo
    > obniżone przed i za. A nawet wiem, jaki lek powoduje, że coś się tam
    > obniża. Taki dziwny zawód, ze trzeba się na wielu rzeczach znać, ale na
    > niczym nie trzeba dokładnie.

    Przed czy za czym?

    > Ni zamierzam konstruować AED. Umiem użyć. Co do zasady nie wpadłbym na
    > podpisanie AED do przytomnego i w kontakcie pacjenta wiedząc, ze jedzie
    > już karetka z EKG. Bo to po prostu bez sensu.

    Skąd pomysł, że miałbyś konstruować AED? Wydaje się, że nie rozumiesz
    jak działa, skoro uważasz, że tylko sprawdza "puls" i że tam nie ma nic
    z diagnostyki.

    > Załóg pewnie tak, ale o ile pacjent jest nieprzytomny. Przypominam, ze
    > ten się uskarżał na bóle zamostkowe.

    Bos sobie wkręcił na jakiejś podstawie, że czy to Szrek, czy ja, chcemy
    robić defibrylacje na przytomnym pacjencie. Nie kojarzę, aby ktokolwiek
    coś takiego sugerował. To co sugerowano, i to wielokrotnie, że nawet
    jesli pacjent jest przytomny to dobrze mieć to AED pod ręką, bo za
    chwilę może znowu stracić przytomność, a wtedy czas się liczy. I jak się
    okazało, załoga karetko go defibrylowała, co oznacza, ze tak się własnie
    stało.

    --
    Marcin