  • Data: 2009-08-25 08:58:51
    Temat: Re: co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
    Od: stepow <WYWAL_TO@.z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A swoją drogą już dawno myślałem, że ktoś mógłby zarobić niezła kasę na
    > takich kamerkach monitoringu montowanych do samochodów. Są na ALLEGRO po
    > cirkla 200 zł kamerki w długopisach z pamięcią pozwalającą zapisać kilka
    > godzin. Adaptacja tego do samochodu musiałoby polegać na zasilaniu z
    > instalacji samochodowe i zapętleniu obrazu. W ten sposób mamy nagrane
    > ostatnie kilka godzin jazdy. Idealne w razie wątpliwości przy wielu
    > kolizjach czy wypadkach (przykładowo na jakim świetle ktoś wjechał na
    > skrzyżowanie). No i przy okazji można by od czasu do czasu wysłać takie
> [...]

    Każdy kij ma dwa końce :-)

    Taka kamerka rejestrowalaby takze to, co ty wyrabiasz za kierownica
    blachosmroda.
    Po swoich wyczynach w ramach samokrytyki moglbys sam dostarczyc nagranie
    do drogowki, moze byc przez FTP czy jakis youtube. Moze jakis sofware
    DriverPirat czy cos, moglby sam przeszukiwac nagranie i wylapywac co
    ciekawsze fragmenty i robic jakis fajny montaz (plus dane takie jak
    uzytkownik, data godzina, namiar z GPS, adres korespondencyjny pod ktory
    mozna wyslac mandat itd.).

    Kamerka w kazdym samochodzie, na kierownicy roweru, na czapce
    (okularach(?)). Generalnie jestem za :-) moze to jest jakis sposob...

    Pozdrawiam,
    Marek, Wroclaw