  • Data: 2006-06-06 19:51:25
    Temat: Re: co znaczy "aktualnie obowiązująca" w umowie?
    Od: "ciekafski" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:
    > MZ ma racje.
    > Pytanie czy bank doręczył Ci zmiany w taryfie, bo jeśli nie, to nie są
    > dla Ciebie obowiązujące - art.384, 384[1] kodeksu cywilnego.

    Zmiany w taryfie bank mi przesłał, ale to, nad czym nie mogę
    przejść do porządku dziennego, to niecodzienne, jak sądzę,
    rozumienie słowa 'aktualnie'.
    W Słowniku Języka Polskiego czytamy, że znaczy to: "obecnie, w tej
    chwili" (http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=698). Ja odnoszę to 'obecnie'
    do momentu powstania (a także podpisania) dokumentu i nie rozumiem
    dlaczego miałbym ten zapis odnosić do nieokreślonego w chwili
    podpisania umowy momentu w przyszłości...