  • Data: 2002-12-21 14:56:15
    Temat: Re: co oznacza "co do zasady"
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem - poprosic o jakieś uzasadnienie tego poglądu? Uzasadnienie
    poglądu
    > przeciwnego juz chyba dosyć dobrze poznałeś :-)

    Tak samo dobrze jak poglady przeciwnikow. Ale zastanawia mnie jedna rzecz -
    z tego co mi wiadomo z k.c. to maloletni moze zawierac umowy w drobnych
    bieżących sprawach zycia codzinnego ( nie pamietam brzmienia, ale jakos
    tak). Moim zdaniem nie moze wiec zalozyc DG, ale jako nie prawnik zakladam
    ze moge sie mylic, bowiem jestem w stanie Ci uwierzyc ze znasz jakies akty
    prawne ktore zezwalaja na rozpoczecie dg przez maloletniego (jak bys mogl mi
    je podac, bo zaczyna to byc moja obsesja :-) ). Ale jak prowadzic dg, jezeli
    nie mozna zarejestrowac dzialalnosci, zartudnic ludzi, wynajac/kupic lokalu,
    pojazdu? Czy to tez sa czynnosci zwiazane z drobnymi sprawami?

    Ciekawe ile by kosztowala porada radcy w tej sprawie - tylko zeby dal na
    pismie odpowiedz :-)

    Pozdrawiam
    Jarek