  • Data: 2002-12-22 11:52:09
    Temat: Re: co oznacza "co do zasady"
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej i B." <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:3e058f36@news.home.net.pl...

    > Uściśliłem tylko nieco temat i dalej zapraszam do dyskusji bo sam jestem
    > ciekaw co z niej wyniknie :-)

    Wszystko już było powiedziane wcześniej (w poprzednim wątku na ten temat),
    ale miło, że ktos jeszcze ma ochote uściślać i szukac po przepisach.

    A z dyskusji nie wyniknie nic konkretnego poza prezentacją stanowisk. I to
    zostało juz właściwie zrobione, chyba, że ktoś ma jakiś nowy argument,
    ciekawe orzeczenie albo coś...

    Według mnie z zarówno z tego co przytoczyłeś przed chwilą a także z norm
    konstytucyjnych także już tu in extenso przytaczanych wynika, że nie ma
    powodów, aby odmówić niepełnoletnim mozliwości prowadzenia działalności
    gospodarczej a w konsekwencji uzyskania statusu przedsiębiorcy.

    Depi.