  • Data: 2002-12-21 15:32:30
    Temat: Re: co oznacza "co do zasady"
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > No ale to juz łamię koncepcje, że z tego powodu nie można. Druk to tylko
    > druk, choć w państwie rządzonym prze biurwokracje ma wielką niepisaną moc i
    > jest czasem nie do obejscia. Ważne sa wymogi ustawowe, a tam nie ma
    > "posiadanie dowodu osobistego".

    Oczywiście masz rację, w pewnych sprawach "pani z okienka" jest nie do
    przeskoczenia, chociaż to przecieżnie ona powinna decydowaćo naszej sytuacji.
    Biurokracja...

    > Na razie jeszcze nie w KRS - zacznijmy od tego.

    To był jedynie przykład, chciałem pokazać, że każde postępowanie rządzi się
    swoimi prawami.

    > No jest to jakiś pogląd, szkoda, że jego wyznawcy po prostu tak twierdżą,
    > nie podpierająć się jakims klarownym wywodem.

    Nie to, żeby ten problem był dla mnie szczególnie istotny, ale chętnie
    przeczytałbym na ten temat jakiś konkretny wyrok albo artykuł...

    Wszyscy wiedzą, że osoba
    > niepoełnoletnia nie ma pełnej zd. do cz.pr. ale co z tego? Jak i dlaczego
    > miałoby to wpływac na jej prawo do wykonywania działolności? I czy na
    > przykład działalność "nie podlegająca eweidencji", a jest taka jest ZAKAZANA
    > dla niepełnoletnich??? Przeciez byłby to kompletny absurd.

    Nie wspominając już o dyskusji na temat tego czy wpis do ewidencji ma charekter
    kostytutywny czy deklaratoryjny.

    > No jest to oczywiste. Jeśłi wszystki wymogi sa spełnione, to czemu niby nie?

    No właśnie, więc jednak wydaje się, że sąd dopuścił pośrednio możliwość
    prowadzenia dział. gospodarczej przez osobę niepełnoletnią.

    > Możliwe, że trafiliśmy tu na jakiś "spór w doktrynie" :-))))

    A może jakiś spisek... Bądźmy czujni, wróg narodu nie śpi :))) A tak w ogóle to
    proponuję wybadać sprawę w praktyce i zaskoczyć (może nie) takim pytaniem
    urzędnika dokonującego rejestracji. A tak, żeby się nie nudził :)

    > Pozdrawiam

    Również

    Ciacho