  • Data: 2002-12-22 17:36:16
    Temat: Re: co oznacza "co do zasady"
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Według mnie z zarówno z tego co przytoczyłeś przed chwilą a także z norm
    > konstytucyjnych także już tu in extenso przytaczanych wynika, że nie ma
    > powodów, aby odmówić niepełnoletnim mozliwości prowadzenia działalności
    > gospodarczej a w konsekwencji uzyskania statusu przedsiębiorcy.
    No to nic, tylko spróbować zarejestrować jakiegoś nieletniego. Nasze
    kochane urzędy oczywiście (?) odmówią, bo pani z okienka o normach
    konstytucyjnych słyszała tylko w kołysce.
    A wtedy możnaby chyba ich zaskarżyć za poniesione z tytułu odmowy straty
    finansowe.
    Jeszcze ciekawiej byłoby, gdyby skarżyć mógł ten nieletni po uzyskaniu
    pełnoletności. Jak by się sprawa skończyła, to dzięki odszkodowaniu jest
    dożywotnio ustawiony :-)))

    chester