  • Data: 2003-06-16 10:55:50
    Temat: Re: co grozi za?
    Od: "maciej" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@s...art.pl> napisał w wiadomości
    news:bck1rm$4m$1@news.telbank.pl...

    > 4. Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona ma prawo:
    > c. w razie uzasadnionego podejrzenia, że dokument przewozu albo dokument
    > uprawniający do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego jest podrobiony lub
    > przerobiony - zatrzymać dokument za pokwitowaniem oraz przesłać go
    > prokuratorowi lub Policji, z powiadomieniem wystawcy dokumentu.

    a jezeli nie mam pokwitowania zatrzymania dokumentu???
    jest to jakas okolicznosc na niekorzysc PKP??
    rewizor powiedzial ze przesle legitymacje na uczelnie, wspominal o Policji
    ze moge sie z nim klocic ale wtedy bedzie ekspertyza i klopoty....
    wlaściwym sadem dla mnie bedzie ten ze wzgledu na miejsce zamieszkania???

    pozdro
    Maciej