  • Data: 2012-06-23 07:00:11
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: bzdreg <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja jestem w stanie poprzeć teorie z tego artykułu czy teorie Dworaka,
    > ale to są tylko TEORIE nie poparte prawem. Ładne, idealne do wdrożenia,
    > ale niestety niepoparte zapisem w prawie, więc niestety kraj jest
    > podzielony na obozy.

    Bo prawo w tym kraju jest do d.py, jako-i prawodawca. CBDO.

    A, potrolluję se, a co?

    Prawo ma być minimalistyczne. Ma stanowić granice wolności, a nie
    "zwalniać obywatela z myślenia". Ma stanowić reguły, które eliminują
    konflikty (np. "obowiązuje ruch prawostronny").
    Ma być zrozumiałe dla "normalnej" części społeczeństwa. Skoro obowiązuje
    edukacja do 18r.ż., każdy akt prawny powinien być przetestowany na
    reprezentatywnej próbce 18-latków. Jeśli mniej, niż 97% zrozumiało 100%
    treści aktu - akt wraca do redakcji.
    Twórczość prawna jest płatna. Jeśli ktoś (partia, lobby) chce zmiany
    prawa, to płaci za cały proces od A do Z oraz za skutki luk,
    niedopatrzeń i błędów. Podpisują imienne weksle do 7 pokolenia.
    W każdym przypadku obowiązuje v.l. w wymiarze 1 kadencji parlamentu.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.