  • Data: 2013-05-04 22:32:13
    Temat: Re: ciekawe faktypostępowania w sprawie Sawickiej
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-04 20:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Nic nie mają do kwestii winy funkcjonariuszy CBA. Mają wiele do kwestii
    > winy Sawickiej. Podawałem już wcześniej przykład na zupełnie legalnie
    > zdobyty dowód będący jednocześnie dowodem nierzetelnym i nie świadczącym
    > o winie.

    > Legalnie zdobyte dowody nie muszą koniecznie być wystarczająco rzetelne,
    > wiarygodne i kompletne. I vice versa - nielegalne nie muszą być (w
    > Polsce) odrzucone.

    Zgodaw ogólnosci! Tyle, ze wyrokując w przedmiotowej sprawie (w
    uzasadnieniu ustnym) sąd zarzucił dowodom nie to, ze są one
    niewiarygodne, niekompletne czy niewystarczające (bo taki zarzut w
    świetle przedstawionych w linku nagrań i okoliczności ośmieszyłoby sąd)
    ale właśnie , że są one zgromadzone bezprawnie, co, jak pisałem , a
    szczegółowo omówione jest w linku, stoi w jaskrawej sprzeczności z
    wynikami postępowania akurat dokładnie badających tę okoliczność az 6
    organów wymiaru sprawiedliwości w Polsce!
    Zreszta gdyby dowody były niewystarczające to na jakiej p[odstawie sąd
    oceniałyby moralność Sawickiej, -byłej posłanki PO? ;-)

    > Heh, no właśnie. A ty się zachowujesz, jakby sporządził i tobie była
    > znana jego treść.
    >
    > Póki co to mamy "jedna pani drugiej pani".

    > LOL
    >
    > Patologiczny kłamca p47 wpadł w najprostszą pułapkę-prowokację i jeszcze
    > tego nie zauważył :)

    Marna próba ratowania się;-))