  • Data: 2013-05-14 23:10:11
    Temat: Re: ciekawe faktypostępowania w sprawie Sawickiej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z wrote:

    > I na tym wg Ciebie kończy się działalność i kończą się środki których
    > mogą użyć "służby"? W jakim lodowcu hibernujesz? :-)

    Poczytaj o tym co wolno policji i służbom w państwach prawa...

    w większości państw europejskich nawet by nie doszło do sprawy sądowej,
    takie dowody trafiłby do kosza.

    Słuzby moga robić różne rzeczy ale zgodne z prawem i okreslonymi zasadami
    działań operacyjnych.

    dodajmy że trzeba wyraźnie rozróżniać słuzby policyjne i parapolicyjne od
    wywiadów, pamiętając że efektem działania wywiadów często nie jest
    skazywanie tylko przejęcie agenta lub wydalenie go z kraju.

    > I w taki o to właśnie sposób wyłazi z człowieka nienawiść do innych,
    > brak tolerancji i dyskryminowanie każdych innych poglądów choćby nie
    > wiem jakimi merytorycznymi były argumentami poparte.
    > A przecież miała być miłość, tolerancja, profesjonalizm... :-)
    > Dużo zdrowia życzę.

    wstawianie co chwilę PO jest manierą siusiumajtków z PISu.