  • Data: 2013-05-04 22:54:56
    Temat: Re: ciekawe faktypostępowania w sprawie Sawickiej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2013 22:32, p47 pisze:

    > Zgodaw ogólnosci! Tyle, ze wyrokując w przedmiotowej sprawie (w
    > uzasadnieniu ustnym) sąd zarzucił dowodom nie to, ze są one

    Masz nagranie z tego uzasadnienia? Serio pytam - chciałbym posłuchać.
    Parę już bredni w uzasadnieniach ustnych słyszałem...

    Ale tak czy inaczej oficjalne jest dopiero pisemne. Może warto poczekać
    aż sąd objaśni, co miał na myśli ;)

    [ciach]

    > Zreszta gdyby dowody były niewystarczające to na jakiej p[odstawie sąd
    > oceniałyby moralność Sawickiej, -byłej posłanki PO? ;-)

    Na takiej podstawie, że sąd może sobie pofilozofować w uzasadnieniu ;)