  • Data: 2013-05-07 11:01:09
    Temat: Re: ciekawe faktypostępowania w sprawie Sawickiej
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-07 10:41, Andrzej Lawa pisze:

    > I przede wszystkim powinny wykrywać przestępstwa, a nie je prowokować.
    >
    > Co innego prowokacją wykryć, kto ma skłonność do przestępstw, a potem
    > zaczaić się i przyłapać na naturalnym przypadku (i przy okazji dopaść
    > innych winnych), a co innego sprowokować i od razu capnąć - to sugeruje,
    > że operacja była skierowana konkretnie przeciwko tej osobie, a nie
    > przeciwko korupcji jako takiej.

    A teraz napisz co powinien zrobić agent który posiadł wiedzę że pewna
    POsłanka wygaduje takie rzeczy, szuka kontaktów, kombinuje warianty...
    Co powinny zrobić służby? Milczeć bo to tylko gadanie, upublicznić
    nagrania czy może zrobić to do czego zostały powołane?

    Tak wiem... nie wierzysz w ani jedno słowo agentów, oni specjalnie
    szukali kombinowali i zapisali się na ten kurs (KŁAMSTWO) uwiedli,
    oszukali i porzucili niewinną kobietę... :-)
    Wierzysz za to w każde słowo POsłanki które jak wiadomo może być formą
    obony.
    Nie wierzysz też organom państwa które tą sprawą się zajmowały.

    Wyborne :-)