  • Data: 2013-05-14 23:04:38
    Temat: Re: ciekawe faktypostępowania w sprawie Sawickiej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z wrote:

    > A teraz napisz co powinien zrobić agent który posiadł wiedzę że pewna
    > POsłanka wygaduje takie rzeczy, szuka kontaktów, kombinuje warianty...
    > Co powinny zrobić służby? Milczeć bo to tylko gadanie, upublicznić
    > nagrania czy może zrobić to do czego zostały powołane?
    >
    > Tak wiem... nie wierzysz w ani jedno słowo agentów, oni specjalnie
    > szukali kombinowali i zapisali się na ten kurs (KŁAMSTWO) uwiedli,
    > oszukali i porzucili niewinną kobietę... :-)
    > Wierzysz za to w każde słowo POsłanki które jak wiadomo może być formą
    > obony.
> [...]

    to niech wskażą te dowody, które sugerują że w chwili rozpoczęcia działań
    operacyjnych przeciwko Sawickiej mieli poważne podejrzenia że jest ona
    łapowniczką. Z tego co wiadomo nie było takich dowodów więc działanie miało
    charakter zarzucania sieci. Ponadto uwodzenie jako metoda operacyjna nie
    mieści się chyba w standardach służb. To nie James Bond.