    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciekawe faktypostępowania w sprawie Sawickiej
    Date: Sat, 04 May 2013 18:31:02 +0200

    W dniu 04.05.2013 17:40, p47 pisze:
    > W poniższym linku ujawniane są ciekawe, a nie nagłaśniane szerzej fakty
    > w sprawie b. posłanki PO Sawickiej pokazujące uniewinniający ją wyrok
    > sędziego Rysinskiego w nowym świetle.
    > Polecam szczególnie fragment szczerej;-) rozmowy ówczesnej posłanki PO
    > Sawickiej z innym, nieukaranym posłem tej samej partii..
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=U3Plwhf2S-M&feature=p
    layer_embedded

    Póki co przebrnąłem tylko przez pierwszy kwadrans, bo do szału mnie do
    prowadza ten były zastępca...

    "Tak?......Tak?......Tak?......Tak?......Tak?......T
    ak?......Tak?......
    Tak?......Tak?......Tak?......Tak?......Tak?......Ta
    k?......Tak?......"

    W najlepszym przypadku to tylko irytująca maniera. W najgorszym próba
    wyłudzenia odruchowego potwierdzenia (czyli tania psychotechnika).

    Ale do rzeczy... Nie wiem po jaką cholerę oni ciągle się bronią, że
    postępowali zgodnie z procedurą. Mają przecież prawomocny wyrok, że
    działali zgodnie z procedurą, więc po co "poganiają zdechłego konia"?

    Samej sentencji wyroku uniewinniającego Sawicką nie widziałem (był w
    ogóle opublikowany??) więc ciężko mi się odnieść do ich twierdzeń, że
    sędzia oparł się na nieprawidłowościach proceduralnych CBA - z mediów
    odniosłem wrażenie, że raczej chodziło o zakłócenie badaniem obiektu
    badania, niezależnie od legalności tego badania. Zatem poproszę o
    oryginalne uzasadnienie, skoro ty masz tak swobodny dostęp do wszelkich
    akt wszelkich sądów, jak kiedyś sugerowałeś ;->

    Zaprezentowane w tych 15 minutach nagrania nie pokazują ani pieniędzy,
    ani też - wbrew temu co sugeruje ów były zastępca - w tym co
    prezentowali póki co nie ma nic o pieniądzach. Można doszukiwać się
    jakichś sugestii, owszem, ale sąd nie powinien opierać się na
    sugestiach. Np. to rzekomo wypowiedziane zdanie "nie mieszajcie się w
    politykę tylko dajcie kasę" występuje tylko w wypowiedziach słynnego
    agenta, nie w zaprezentowanych nagraniach. Czyli albo pogubili się w
    materiałach, które prezentują, albo celowo manipulują.

    No, ale będę musiał się przemęczyć przez kolejne pół godziny... Może tam
    to wystąpi...