  • Data: 2003-05-09 11:11:44
    Temat: Re: ciąża a zwolnienie z pracy
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Anna Hajduk" <a...@m...pl> napisal w wiadomosci
    news:3EBB57D6.94F2D5E1@mostwanted.pl...
    > zalezy w ktorym miesiacu ciazy bylas w trakcie zwalniania ... jesli w 3-im
    > albo pozniejszym to nie ma prawa, jesli we wczesniejszym stadium, to ma
    > prawo

    Nieprawda.
    Skoro Kasia ma 3 miesiace wypowiedzenia, to znaczy, ze ma umowe na czas
    nieokreslony, czyli dotyczy jej §1 a NIE §3 artykulu 177 kp.
    Ochrona obejmuje ja od poczatku ciazy i nie ma znaczenia, w którym miesiacu
    jest, ani tym bardziej, w którym byla w trakcie zwalniania, wtedy mogla
    nawet wcale nie byc w ciazy. Liczy sie tylko, czy zanim umowa nie ulegla
    rozwiazaniu, co nastapi dopiero po skonczeniu sie okresu wypowiedzenia,
    Kasia zaszla w ciaze, a zaszla.

    Pozdrawiam,
    MArta