  • Data: 2002-07-01 20:41:16
    Temat: Re: chyba wiekszosc spolek zoo dziala bezprawnie ...
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jak to napisałem: jeżeli zarząd sp. z o.o. został powołany pod rządami
    > KH a umowa spółki nic nie stanowiła w zakresie kadencji, to trwa ona dalej
    > i trwać będzie bezterminowo - aż do spełnienia przesłanek przewidzianych w
    > KH powodujących zakończenie kadencji.

    dzieki, mialem chyba klopoty ze zrozumieniem "ostatni rok" :-)
    tak na marginesie, czy jest wazny protokol ze Zgromadzenia Wspolnikow nie
    podpisany przez wspolnika i nie odczytany na koncu zebrania? Czy mozna sie
    domagac "zatwierdzenia" tego protokolu poprzez podpisanie - inaczej bylyby
    mozliwe oszustwa?

    pozdrowienia

    Wojtek