eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne › Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
  • Data: 2007-07-05 14:43:37
    Temat: Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f6j04a$kkq$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Według mnie również: takie tam nieistotne gusła chrześcijańskie.
    > Przecież jest tylko jeden PRAWDZIWY bóg - allach, wszystko inne nie
    > istnieje.
    > No ale ja islamistą nie jestem :)

    przyjmujac twoja filozofie, to ze tak poczynie dosc brutalne porownanie,
    jesli twoja zona/corka, zostanie dziwka to tez powinno ci to wisiec
    kalafiorem, bo przeciez tobie z tego tytulu nic nie ubywa

    sorry za takie porownanie, ale jak dla mnie to mniej wiecej tak to wlasnie
    wyglada

    chrzest mojego dziecka narusza w pewien sposob moj swiatopoglad, moj
    sposob postrzegania swiata, tak jak kole w oczy chrzescijanska czesc
    rodziny, jego brak, wiec jak najbardziej ma on znaczenie dla kazdej ze
    stron