  • Data: 2024-05-10 23:22:40
    Temat: Re: chatGPT prawem się zasłania
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2024 o 22:29, Krzysztof 'kw1618' pisze:

    > W ten sposób nie da rady, ale gdybyś dał polecenie:
    > Przetłumacz na polski
    > i wkleił ten tekst ? Czy rozpoznałby że ten tekst jest chroniony prawem
    > autorskim?

    Pewnie by przetłumaczył. Co jak co ale skilla do tłumaczenia on ma 10:0
    vs google translator i nigdy się nie zasłaniał tym, że to co mu
    wklejałem było "dziełem". Tu nie dałem konkretnego tekstu tylko namiar.
    Samo tłumaczenie ma tu małe znaczenie, w dzisiejszych czasach to nie
    jest wyzwanie. Kwestią jest, czy tą odmowę to on sobie wydedukował z
    danych jakimi go szkolili, czy mu zhardcodowali reakcję na tego typu
    zdarzenia.

    PD