  • Data: 2011-05-07 19:14:35
    Temat: Re: chamscy i tepi lekarze
    Od: "Romik" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4dc3debd$0$2460$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jasne, najlepiej na lekarzy wszystko zwalic. Moze maja pracowc "za darmo"
    > ?

    Ależ rozwiazanie jest proste jak słońce - wystarczy skurwysynom płacić
    połowe tego co teraz za jednego pacjenta i przyjmą ich dwa razy więcej. A że
    klejki się szybciutko rozłądują to i prywatnie chuje nie nawojują.
    Jak patrzę jakim samochodem przyjeżdża pan doktor do spzitala dziecięcego
    żeby przyjąc pięciu pacjentów i następnie od 13 czeka druga kolejka "bez
    rejestracji" to mi się nóż w kieszeni otwiera. A i że w rodzinie mam też
    takiego "bożka w białym fartuchu" który już nie wie co z tą kasą zrobić a
    koniakami klamki myje to jak słyszę "dajcie więcej pieniendzów, dajcie
    więcej pieniendzów" to mnie szlag trafia.

    Romek