  • Data: 2006-11-23 07:53:07
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > O gustach się nie dyskutuje.

    > A podstawowym zadaniem policjanta jest strzeżenie prawa. A nie robienie
    > samosądów czy innych samowolek.

    No własnie strzezenie prawa. Czyli obowiazkiem Policjanta bylo
    zatrzymanie nietrzezwego kierujacego, pirata dorgowego po to by nie
    zrobil krzywdy jadacym prawidlowo. Czesto sie zdaza ze to wlasnie ten
    ktory piratuje wychodzi bez zadnego urazu z wypadku ktory spodowuje.
    Ofiary albo z obrazeniami albo co gorsza smiertelne !!!!!
    Ponadto nie uwazam aby opisywany przez Ciebie przypadek był
    samosądem. Policjant działał zgodnie zprawem. Takie uprawnienia dalo
    mu Państwo.

    > I dzięki takim, jak ty, państwa policyjne ciągle gdzieś wyrastają...

    Twoim zdaniem lepsza anarchia... Ja sie nie obawiam tego przejawu
    Państwa policyjnego ot z prostej przyczyny..... zatrzymuje sie zawsze
    na wezwanie Policjanta. zatrzymuje sie poniwaz mam poszanowanie dla
    prawa i bezpieczenistwa w ruchu drogowym.

    Uważam ze z tym Państwem policyjnym to przegiąłeś. Dluga droga
    dzieli opisywane zachowanie policjanta do Panstwa policyjnego.

    Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji :)