  • Data: 2006-11-23 01:58:27
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > A teraz wymyśl sposób, w jaki "podający tyły"

    jazda na wprost policjanta w zamiarze rozjechanai go to jest "podajac
    tyly"?

    > nieuzbrojony osobnik

    nieuzbrojony w samochod :>

    > A gnoje w mundurach (nie mylić z prawdziwymi policjantami) niech się
    > nauczą, że (1) prawo ich też dotyczy (a może nawet zwłaszcza ich) oraz
    > (2) jak nie potrafisz - nie pchaj się na afisz.

    Ale tez niech pijane gnoje za kolkiem sie naucza, ze moga trafic na
    innych gnoi lub nie gnoi, ktorzy im wysla kulke z zaproszeniem od pana
    boga.

    > Jedna z podstawowych cech prawdziwego policjanta to opanowane i
    > nieuleganie emocjom.

    Jedna z cech spoleczenstwa, to eliminowanie zagrazajacyh innym
    jednostek, ktore nie potrafia badz nie chca dostosowac sie do zycia
    wsrod innych.

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji