  • Data: 2006-11-22 21:48:20
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Maluch [Wed, 22 Nov 2006 16:46:35 +0100]:

    > W licencji jest jedno stwierdzenie i to jest furtka moim
    > zdaniem do takich zachowań producenta. Mianowicie pisze /cyt.
    > z pamięci/, że firma M$ może podjąc wszelkie działania
    > zmierzające do stwierdzenia legalności oprogramowania.

    Tzn może mnie np. wziąć na tortury żebym się przyznała że im
    Windowsa spiraciłam? No bo jak wszelkie to wszelkie, nie?

    Paranoja.

    Jest gdzieś w polskim prawie zapis o tym, że łamanie CYWILNEJ
    umowy zawartej z firmą Microsoft jest przestępstwem ściganym
    z urzędu? Bo jeśli nie jest, to ja przepraszam ale na jakiej
    podstawie oni sobie "przy okazji" kompa do ekspertyzy biorą?
    Łamanie prywatnych umów z firmami jest ścigane przez policję?
    To czemu mi policja nie wpada do domu jak się spóźnię czasami
    z zapłaceniem faktury za komórkę??

    I jeszcze bardziej podchwytliwe: skoro chodzi rzekomo tylko
    o ochronę praw autorskich, to czemu nie przetrząsają także
    wszelkich kartek - mogą tam przecież być ksera chronionych
    prawem autorskim książek, no nie? Dlaczego nie dopominają się
    dowodów zakupu obrazów na ścianie i nie wynoszą do ekspertyzy
    - przecież to może być kopia, prawda? I czemu do licha poczta
    próbuje sprawdzać opłaty RTV a nie robi tego policja?...

    Może mi ktoś podać jakąkolwiek podstawę prawną do tego, żeby
    policjant, przychodzący w zupełnie innej sprawie, zabierał mi
    komputer do ekspertyzy bo nie pokazałam mu faktury i nalepki?

    Kira (zaciekawiona diabelnie)

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Pomagasz - klikając * Humor z Netu *