    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bucowaty dentysta ----- troll woning!!!
    Date: Thu, 11 Aug 2011 15:15:18 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Nie troll, tylko chłop potrzebuje innego specjalisty. Po prostu. Tyle
    > że nie jest jeszcze na etapie żeby to sam przed sobą przyznać.

    acha, jak ja postawie tezę "tylko glab tak mowi" to jest to teza
    dosyc sprawdzalna... nie pierwszy raz sie spotykam z takimi wlasnie
    glabami (gdy bylem chory na borelioze tak wielu takich bylo ze z trudem
    wyszedlem tego z duzymi ledwie nie masakrycznymi uszkodzeniami) i pozniej
    ludzie sie dziwia ze mowie to co wiem - jakimi glabami jest wielu
    lekarzy i jaka chamowa panuje wsrod ludzi i wsrod lekarzy w szczegolnosci

    zastanow sie czy wiesz co mowisz i w momencie gdy zauwazysz ze przeciez nie
    wiesz a pitolisz uswiadom sobie ze jestes dosyc ciemnym czlowiekiem i
    o tyle jestes szkodliwy jako lekarz - i zastanow sie co wtedy z tego
    wynika