  • Data: 2006-03-13 14:37:25
    Temat: Re: brama klatki schodowej
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Esc <n...@t...jest.spam.go2.pl> zechciał[a] wyrazić opinię:

    > Na koniec dodam ze tak jak wspomnialem jestem nowym mieszkancem i wiem ze
    > polubownie pewnie nie ma szans przekonac owych zamykajacych sasiadow -
    > ktory twierdza ze tak ma byc bo zdazaly sie wlamania do wozkowni -
    > tylko dlatego.

    Mialem podobnie.. udalo sie przekonac by nikt nie wpuszczal na klatke obcych
    i roznosicieli ulotek [zwlaszcza studenciaki wynajmujace mieszkania] bo
    problem nie wziol sie z tego ze ktos okradl wózkownie tylko z tego ze
    wpuszczano na klatke jak leci kazdego kto guzik naciskal...

    rozmawiac i rozmawiac.. ze wszystkimi