  • Data: 2006-03-15 13:01:57
    Temat: Re: brama klatki schodowej
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja wiem, IMHO nie może w sumie olać bo jak na piśmie zgłosi wraz z
    > potwierdzeniem odbioru pisma na jego kopi to nie będą tak obojętni.
    Jeden
    > telefon do straży pożarnej że z budynku mieszklanego nie ma wyjścia ew.
    i oni
    > się za nich wezmą...
    moze się mylę i masz do czynienia ze sprawną, szybko reagująca
    spółdzielnia - byłbym pod wrażeniem :-)))
    droga ze strażą pożarną - dobra, ale zajmie Ci trochę czasu :-(((

    > A swoją drogą to ludzie są de@$$%le wpuszczając przez domofon
    kogokolwiek. Jak
    > listonosz ma sprawę do mnie to go wpuszczam ale jak nie do mnie to
    spadówa na
    > drzewo.
    wpadnij do mnie :-((( nawet po 23.00 na hasło "poczta" "ulotki" itp.
    naciska taki guziczek i menele mają otwarta drogę...

    --
    serdeczności! zbisa