    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak wystawiania faktur
    Date: Wed, 04 Jan 2006 16:28:00 +0100

    icek wrote:

    > mam taką sytuację..
    > mam pewną umową z włascicielem lokali, dzierzawie od niego
    > pomieszczenia, co jakis czas zwiekszam zakres i dzierzawie kolejne
    > pomieszczenie. Jakis czas temu zwiekszyłem zakres dzierzawy
    > (wystąpiłem na pismie, dostałem odpowiedz o ile zwiekszona zostaje

    Rozumiem, że odpowiedź była na piśmie. Jeśli nie to potrzebujesz
    wydobyć od właściciela takie pismo.

    > dzierzawa) i mimo moich kilku telefonów, nie zostaje obciązony za te
    > dodatkowe pomieszczenia :(
    > obawiam sie, ze dzierzawca chce zadziałać na moją niekorzyść, gdyz w
    > umowie mam zapis, ze samodzielnie nie moge brac nastepnych pomieszczeń
    > (boxów w duzej hali)
    > co mogę zrobic w tej sytuacji?
    > moze jakis depozyt sądowy, gdzie będę wpłacał kwotę, jaką powinienen
    > płacic za dzierżawę? a moze jest jakies inne wyjscie z tej sytuacji?

    Przeczytaj dokładnie swoją umowę. Przypuszczam, że wyjdzie ci, że
    dopóki nie masz potwierdzonej dzierżawy (i to tak abyś mógł to
    udowodnić czyli najlepiej na piśmie) to nie masz prawa zajmować nowych
    boksów. Jak już będziesz miał potwierdzenie to masz dwa powiązane ze
    sobą problemy.
    1. Pierwszy to wpłaty. Wpłacaj zgodnie z umową nie przejmując się
    fakturą. Dopiero gdyby nie chcieli przyjmować to wtedy depozyt sądowy.
    2. Drugi problem to faktura. Po dokonaniu wpłaty zasugeruj delikatnie,
    że o wypadku braku faktury będziesz musiał poinformować urząd skarbowy.
    Gwarantuję, że poskutkuje.