  • Data: 2006-01-06 02:41:37
    Temat: Re: brak wystawiania faktur
    Od: "John Doe" <g...@W...poczta.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dph5dl$dp2$1@news.telbank.pl...

    > wlasnie jest tak, ze zapisane, ze nie moge uzywac
    > i jak zaczelem dzierzawic te boxy, po miesiacu zgłosiłem, ze nie dostałem
    > faktury za te nowe boxy po czym.. o sprawie zapomniałem..
    > ostatnio, przeglądam rachunki, tak na koniec roku, te stałe i widze
    > zwiekszenia zakresów: pierwszy, drugi, czwarty..
    > a trzeciego nie ma..
    > ba widze ze tak było kilk m-cy, tzn. od początku.
    > oczywiscie chce zapłacić za tą dzierżawę.
    >
    > --
    > pozdros
    > icek

    No to rozumiem, że nie masz przedostatniego zwiększenia dzierżawy?
    Może po prostu zapomnieli? Grzecznie im przypomnieć i może nawet będą
    wdzięczni? ;)
    No ale skoro czwarte zwiększenie zakresu jest - no to chyba można jakoś
    domniemywać zgodę na trzecie zwiększenie zakresu?
    Ja bym zaczął od wyjaśnienia sprawy, a nie zakładał złej woli..

    Pozdrawiam
    Daniel