  • Data: 2006-01-04 18:50:32
    Temat: Re: brak wystawiania faktur
    Od: icek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq napisał(a):

    > Rozumiem, że odpowiedź była na piśmie. Jeśli nie to potrzebujesz
    > wydobyć od właściciela takie pismo.
    tak, mam na pismie odpowiedz: zakres dzierzawy wzrosnie o... i tutaj m2

    > Przeczytaj dokładnie swoją umowę. Przypuszczam, że wyjdzie ci, że
    > dopóki nie masz potwierdzonej dzierżawy (i to tak abyś mógł to
    > udowodnić czyli najlepiej na piśmie) to nie masz prawa zajmować nowych
    > boksów. Jak już będziesz miał potwierdzenie to masz dwa powiązane ze
    > sobą problemy.
    wlasnie jest tak, ze zapisane, ze nie moge uzywac
    i jak zaczelem dzierzawic te boxy, po miesiacu zgłosiłem, ze nie
    dostałem faktury za te nowe boxy po czym.. o sprawie zapomniałem..
    ostatnio, przeglądam rachunki, tak na koniec roku, te stałe i widze
    zwiekszenia zakresów: pierwszy, drugi, czwarty..
    a trzeciego nie ma..
    ba widze ze tak było kilk m-cy, tzn. od początku.
    oczywiscie chce zapłacić za tą dzierżawę.

    ok

    a są jakies inne rozwiązania?

    --
    pozdros