  • Data: 2006-06-10 11:04:54
    Temat: Re: brak reklamowek
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może jest - nikt nie zna całego prawa. Ale wątpie, raczej nie ma.

    Obija mi sie po glupim lbie, ze zastapily to jakies dyrektywy UE dotyczace
    szczegolnych warunkow itd... Tak jak w polskim prawie jeszcze cokolwiek
    czasem da sie znalezc - to w przypadku tych dyrektyw i umow miedzynarodowych
    to juz nawet nie wiem gdzie szukac.

    W kazdym razie jak widac rozporzadzenie obowiazywalo przez co najmniej 7-9
    lat... takze nie poprzewracalo mi sie w glowie ani w dupie ani nie jestem
    pieniaczem... Cos pamietalem i wolalem zapytac, zanim pojde z tym do PiH.
    Okazalo sie, ze przepis nie obowiazuje... dlatego zamiast PiH powiadomie
    malzonke, ze musimy zaopatrzyc sie w plocienne torby na zakupy i chodzic z
    nimi do sklepu. Ot :-)

    A jakbys znalazl cos, co zastapilo ten przepis... to bede wdzieczny. Licze
    na Twoja wnikliwosc i determinacje w poszukiwaniu prawdy ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger