  • Data: 2006-06-10 11:53:36
    Temat: Re: brak reklamówek
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w polietylenowych siatkach nie ma jak takiej ilości unieść.

    1) mozna
    2) mowa o zakupach "wracajac z pracy", "bedac na spacerze - przy okazji"
    itd.
    3) jak juz sa planowane wieksze zakupy, to kupuje sie torby na miejscu i
    uwzglednia to przed dojsciem do kasy - albo bierze je z domu.
    4) w sytuacji:
    *kasjerka liczy wszystko, odprawia klienta nie mowiac o braku foliowych
    reklamowek, po czym zaczyna spokojnie liczyc nastepnego*
    ... mozesz sobie teoretyzowac do woli. Nie przekonasz mnie, ze kasjerka
    postapila zgodnie z obyczajem, ze nieslusznie sie zirytowalem. Tym bardziej,
    ze na moje pytanie odpowiedz brzmiala rownie opryskliwie, co odpowiedzi,
    udzielane przy kasie 20 lat temu. A tego typu nie znosze...

    Pozdrawiam,

    Tiger