  • Data: 2006-06-10 12:31:31
    Temat: Re: brak reklamowek
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dyrektywy nie tworzą prawa powszechnie obowiązującego. Więc z punktu
    > widzenia sklepu można je olać.

    No tak, dyrektywy jedynie nakazuja dostosowanie prawa... w tym przypadku
    mielibysmy do czynienia z niedostosowaniem prawa do przepisow unijnych w
    zakresie ochrony szczegolnych warunkow... itd ... ;-) A za to przeciez juz
    raz Polska chyba kare od UE dostala...

    Ponawiam pytanie - czy ktos wie, czy jest jakas dyrektywa unijna odnosnie
    szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży ... itd -
    cos, co zastepuje zacytowane wczesniej w watku dwa rozporzadzenia?

    Pozdrawiam,

    Tiger