  • Data: 2006-06-10 11:35:02
    Temat: Re: brak reklamowek
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co, jak akurat nie ma na półce serka za 1,59 tylko jest za 2,01? Bez
    > wahania przepuszczasz te 1,59 na inne zakupy i wracasz bez serka czy
    > lecisz do domu po dodatkowe 50 gr ?

    Ide wzdluz polek, dopoki nie mam w koszyku tego, co potrzebuje - za mniej
    wiecej taka sume, jaka ze soba wzialem ;-) Wychodzac z domu obliczam sobie
    "na oko" - ile powinna kosztowac konkretna lista zakupow, a potem tylko
    wybieram sposrod drozszych lub tanszych produktow, zeby sie zmiescic rowno w
    zabranej kwocie :-) Ot, zadna filozofia... po prostu planowane zakupy. Cos,
    o czym nie chca slyszec marketoidy, planujace kampanie reklamowe
    supermarketow ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger