  • Data: 2006-06-10 07:10:43
    Temat: Re: brak reklamowek
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miły i uśmiechnięty mowiłeś "Ja na was PiH naślę bo mi reklamówki nie
    > chcecie dać! Miłego dnia paniom życzę!" :D

    Dokladniej - "No to bedzie trzeba chyba PiH poprosic o zalatwienie, zeby
    siatki sie znalazly... skoro to juz od dwoch dni, jak pani mowi... Niech
    pani sie nie przejmuje, bo to pani nie bedzie dotyczyc."

    > Nieznajomość prawa - szkodzi.
    > Następnym razem weź 2 PLN więcej albo siatkę z domu - nie będziesz musiał
    > zachowywać się jak pieniacz-ignorant.

    Nie zgodze sie z Toba, choc fakt, ze dla wlasnej wygody, oszczednosci i
    ochrony srodowiska powinienem brac torbe plocienna z domu i pewnie od tej
    pory bede tak robil. Tak czy inaczej - nie wyobrazam sobie sklepu
    samoobslugowego, w ktorym nie ma w co bezplatnie zapakowac zakupow. Po
    prostu wszedzie sa reklamowki za darmo i juz sie do tego przyzwyczailismy.

    Nie jestem pieniaczem, staram sie nie byc ignorantem. Gdybym byl uprzedzony
    o braku siatek - inna historia. Ale sytuacja, w ktorej kasjerka z mina pawia
    spokojnie zaczyna liczyc nastepna osobe, nie uwazajac za stosowne
    poinformowac (bo o wylozeniu jakichkolwiek siatek na zakupy juz nic nie
    mowie), to lekka przesada i nikt mi nie wmowi, ze zareagowalem zle.

    Jezeli ktos jeszcze ma ochote powiedziec mi, ze mi sie "w dupie
    poprzewracalo" albo zebym sie "leczyl", to napisze duzymi literami:

    W CZYM KLIENT MA ZABRAC ZAKUPY? W ZEBACH?

    Pozdrawiam,

    Tiger