eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak karty gwarancyjnej w jęz. polskim › Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
  • Data: 2007-08-24 09:40:29
    Temat: Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
    Od: "Jackare" <j...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    producent/dystrybutor musi załączyć instrukcję obsługi i inną dokumentację w
    języku obowiązującym w kraju w którym sprzedawany jest towar.
    Nie pamiętam podstawy prawnej, ale bodajże same wymagania CE do tego
    obligują.
    --
    Jackare


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1