eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak karty gwarancyjnej w jęz. polskim › Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
  • Data: 2007-08-24 10:24:43
    Temat: Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 24.08.2007 badzio <b...@n...epf.pl> napisał/a:
    > O ile instrukcje _musisz_ dostac w wersji polskie o tyle karte
    > gwarancyjna juz nie - moze byc nawet po seczuansku, z prostej rpzyczyny

    Eee, no chyba nie zupełnie....
    To idzie tak (mowa rzecz jasna o sprzedaży konsumenckiej)
    Art. 13. u. 3. Oświadczenie gwarancyjne powinno być sformułowane zgodnie z
    wymaganiami określonymi w art. 3 ust. 1 zdanie pierwsze.[..]
    A więc art. 3. u.1. Sprzedawca dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej
    Polskiej jest obowiązany udzielić kupującemu jasnych, zrozumiałych i
    niewprowadzających w błąd informacji, wystarczających do prawidłowego i
    pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego.

    Sądzisz, że po seczuańsku będzie jasno i zrozumiale? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1