eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak karty gwarancyjnej w jęz. polskim › Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
  • Data: 2007-08-24 22:52:18
    Temat: Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 24.08.2007 Michał Trych <m...@U...TO.trych.pl> napisał/a:
    >
    >> Eee, no chyba nie zupełnie....
    >> To idzie tak (mowa rzecz jasna o sprzedaży konsumenckiej)
    >> Art. 13. u. 3. Oświadczenie gwarancyjne powinno być sformułowane zgodnie z
    >> wymaganiami określonymi w art. 3 ust. 1 zdanie pierwsze.[..]
    >> A więc art. 3. u.1. Sprzedawca dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej
    >> Polskiej jest obowiązany udzielić kupującemu jasnych, zrozumiałych i
    >> niewprowadzających w błąd informacji, wystarczających do prawidłowego i
    >> pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego.
    >> Sądzisz, że po seczuańsku będzie jasno i zrozumiale? :)
    > napisal o karcie gwar. a nie instrukcji. o ile sie nie myle, gwarancja
    > jest dobrowolna sprawa sprzedawcy- moze ja dac, lub nie, tak wiec jak
    > ktos wczesniej napisal, moze jej wcale nie byc. to ze karta jest, pewnie
    > nie podbita, to inna sprawa.

    Masz czarno na białym w zacytowanym przeze mnie, a powtórzonym
    przez Ciebe fragmencie Ustawy, że dotyczy także gwarancji.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1