eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak karty gwarancyjnej w jęz. polskim › Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
  • Data: 2007-08-24 22:36:35
    Temat: Re: brak karty gwarancyjnej w jęz. polskim
    Od: Michał Trych <m...@U...TO.trych.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Eee, no chyba nie zupełnie....
    > To idzie tak (mowa rzecz jasna o sprzedaży konsumenckiej)
    > Art. 13. u. 3. Oświadczenie gwarancyjne powinno być sformułowane zgodnie z
    > wymaganiami określonymi w art. 3 ust. 1 zdanie pierwsze.[..]
    > A więc art. 3. u.1. Sprzedawca dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej
    > Polskiej jest obowiązany udzielić kupującemu jasnych, zrozumiałych i
    > niewprowadzających w błąd informacji, wystarczających do prawidłowego i
    > pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego.
    >
    > Sądzisz, że po seczuańsku będzie jasno i zrozumiale? :)

    napisal o karcie gwar. a nie instrukcji. o ile sie nie myle, gwarancja
    jest dobrowolna sprawa sprzedawcy- moze ja dac, lub nie, tak wiec jak
    ktos wczesniej napisal, moze jej wcale nie byc. to ze karta jest, pewnie
    nie podbita, to inna sprawa.
    pozdrawiam
    michal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1