  • Data: 2012-09-07 09:07:39
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szalejesz - Twój dostawca konkretnie wskazuje ANEX ... kupiłeś coś z
    > innym anexem i sapiesz. Są urządzenia ("przejściówki") którymi można
    > wprowadzić sygnał do tego routera i wówczas spełni on swoje zadanie -
    > rozprowadzi sygnał dialogu.
    >
    > Sorry, ale kupując router do ADSLa *trzeba sprawdzić* jakim anexem "leci".
    >
    > Sam kupowałem routera do neostraty, wybór padł na jakiegoś fritza, ale
    > zanim kliknąłem przycisk WYŚLIJ PRZELEW byłem pierdyliard razy
    > przekonany jaki anex pcha mój dostawca, i jaki anex obsługuje sprzęt
    > kupowany.

    Piszesz z punktu widzenia osoby wiedzącej, że jest więcej niz jeden
    annex. Szary użyszkodnik, kupuje router jak lodówkę, żeby pasował do
    reszty mebli. Toteż potrzebuje jedynie informacji, czy działa na 230V
    prądu zmiennego - tu czy modem zadziała z Dialogiem, na opakowaniu jest,
    że działa, to skąd ma wiedzieć, że są jakies ale, skoro nie ma takiej
    informacji?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl