  • Data: 2012-09-07 11:04:02
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A spytam z ciekawości, dlaczego wygodniejsze ?

    Bo zmieniając dostawcę netu, to on martwi się, aby jego modem pracował w
    odpowiednim trybie, ja tylko podłączam się pod ten sygnał, a sieć mam
    juz skonfigurowaną... Dzięki takiemu zabiegowi zmieniałem już kilku
    operatorów (ze względu na przeprowadzki/czasem lepsze warunki) i jedyne
    co musiałem zrobic, to wpisać odpowiednie dane w routerze, żeby ten
    łączył się z modemem. A tak miałbym kolejne urządzenie, które nie w
    pełni działa, albo nie działa z danym dostawcą. Ja miałem 3 dostawców,
    TPSA (DSL), Dialog, Toya. Za każdym razem inny modem, a router ten sam,
    kwestia konfiguracji.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl