  • Data: 2012-09-07 08:46:12
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-06 17:35, cyklista pisze:
    > Witam!
    > W dniu dzisiejszym zakupiłem przez internet Router z bramą internetową.
    > Podłączyłem, wpisałem dane dostępowe i.. nie działa "brak połączenia"
    >
    > Na opakowaniu jest wydrukowana dużymi literami informacja "idealny do
    > KAŻDEGO łącza internetowego (...) Neostrada/Netia/ Dialog"
    > Tak się składa, że mam internet z Dialogu. Ale w Dialogu powiedzieli, że
    > musi być annex B, a zakupiony router to annex A.
    > Czyli informacja na opakowaniu, że do KAŻDEGO łącza i że do Dialogu nie
    > jest prawdziwa.

    Jest i nie jest - Dialog udostępnia sygnał w obu trybach, tyle, że w
    jednym na swoich łączach, w drugim trybie, jeśli masz usługe na łączach
    TPSA (znaczy się Orange).

    > W związku z tym mam pytanie: czy z uwagi na błędną informację na
    > opakowaniu mogę żądać od producenta bezpłatnej wymiany na inny model?

    Znajoma tak zrobiła bez problemu, ale nie od producenta, a w sklepie. I
    za moją radą, nie kupowała juz routera z modemem. Modem ma z Dialogu,
    natomiast router "niezależny". Jest to wygodniejsze rozwiązanie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl