  • Data: 2012-09-07 10:02:26
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-07 09:48, Iksiński pisze:

    > Bzdura. Router to jednak trochę bardziej wyrafinowane urządzenie i
    > porównywanie go z lodówką jest bez sensu.

    Jesli by takie było w okolicy nie widziałbym na wifi tylu routerow z
    fabrycznymi ustawieniami. Po skanowaniu sieci 60% routerów w okolicy ma
    fabryczne usttawienia i tylko tyle, ponieważ część to routery telewizji
    kablowej, a więc oni sami ci ustawiają....

    > Jeśli już chcesz używać tego typu porównań, to powinieneś użyć np.
    > telewizora lub jakiegoś dekodera do odbioru telewizji. Wtedy jednak
    > okazałoby się, że Twoje argumenty są słabe, ponieważ przy zakupie tego
    > typu sprzętów trzeba się zastanowić, w jakiej konfiguracji mają być
    > połączone, jakie mają mieć wejścia/wyjścia, itp. i należy posiadać
    > elementarną wiedzę wybiegającą poza zdolność doboru do reszty mebli.

    Wiesz 90% ludzi kupując telewizor martwi się jedynie przekątną i czy
    będą pasowały do reszty mebli. W okresie przejściowym pytali się, czy
    poradzą sobie z dekodowaniem sygnałów z multipleksów, ale to już
    przeszłość, teraz mało kto to sprawdza, wychodzi z założenia, że będzie
    działał.

    > Toteż potrzebuje jedynie informacji, czy działa na 230V
    >
    > Bo zadziała. I to z każdą jego wersją. Tylko w niektórych przypadkach,
    > trzeba jeszcze dołożyć dodatkowe urządzenie. I w zasadzie jest ta
    > informacja, bo na pudełku jest napisane: "wsparcie dla (...) ADSL (annex
    > A)). Nie ma informacji, że wspiera wersję B. Czepiać się można w
    > zasadzie tylko słowa "każde", które jest rzeczywiście użyte
    > niefortunnie, ale w zasadzie nie kłamie. Ten router rzeczywiście może
    > pracować z każdym łączem internetowym. A słowo "idealny" należy
    > traktować jako subiektywną ocenę producenta.

    Wiesz, osobę, która przychodzi do domu/bądź dzwoni informując, że
    dzwoni/przychodzi w celu "obnizenia mi rachunku telefonicznego" traktuję
    z góry jako oszusta.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl