eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoblad kasjerki, brak biletu, mandat › Re: blad kasjerki, brak biletu, mandat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: blad kasjerki, brak biletu, mandat
    Date: Tue, 25 Nov 2003 19:10:25 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <bq061u$9pv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bprft5$3p3$1@nemesis.news.tpi.pl> <bpvoli$ke5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bq059e$71p$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ya222.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1069783936 10047 80.54.120.222 (25 Nov 2003 18:12:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Nov 2003 18:12:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.7.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:178254
    [ ukryj nagłówki ]

    Olo Kwasniak wrote:

    >> Odwołanie
    >> od nałożonej należności za przejazd
    >
    > od nałozonej opłaty dodatkowej.

    Na wezwaniu nie pisze ze to oplata dodatkowa.
    Pisze tylko:
    WEZWANIE
    Wzywa sie Pana(nia) do uiszczenia [...] naleznosci za przejazd bez waznego
    biletu.

    Chociaz faktycznie w prawie przewozowym napisane jest o oplacie dodatkowej,
    wiec zmienie :)

    >
    >> Nie mogło dojść z mojej strony do pomyłki podczas zakupu biletu.
    > Jestem
    >> studentem Politechniki Gdańskiej, i nie pomyliłbym przystanku
    >> Gdańsk-Politechnika z żadnym innym, natomiast kupno przeze mnie biletu do
    >> stacji bliższej niż Gdańsk Politechnika było by pozbawione sensu, gdyż z
    >> usług SKM korzystam tylko w celu dojazdu i powrotu ze szkoły.
    >
    > ...a ponadto nadmieniam raz jeszcze iz cena mojego biletu jest identyczna
    > z ceną biletu, który powinienem nabyc, także chęć pozyskania oszczędnosci
    > kosztem PKP równiez nie wchodzi w grę.

    No nadmieniam to akapit dalej, ale w sumie nie zaszkodzi drugi raz nadmienic
    ;) W koncu to mja glowna linia obrony

    >
    >> Załączniki:
    >> Kserokopia biletu nr 123456
    >> Kserokopia legitymacji studenckiej nr 123456/XYZ
    >
    > Druk wezwania też wypadałoby dołączyć. No i oczywiscie nie zapomnij wysłac
    > poleconym zeby cos nie zginęło.

    A wogole to oni tu podaja do siebie e-mail ( b...@g...com ), ale pisza ze
    reklamacje skladac w formie pisemnej. Wielka im roznica...
    Ale wiem... oczywiscie poleconym.

    Dzieki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1