  • Data: 2003-11-25 19:22:39
    Temat: Re: blad kasjerki, brak biletu, mandat
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na wezwaniu nie pisze ze to oplata dodatkowa.
    > Pisze tylko:
    > WEZWANIE
    > Wzywa sie Pana(nia) do uiszczenia [...] naleznosci za przejazd bez waznego
    > biletu.

    Oj wiem dobrze co tam pisze, tym niemniej jest to oplata dodatkowa za
    przejazd bez waznego biletu.

    > Chociaz faktycznie w prawie przewozowym napisane jest o oplacie
    dodatkowej,
    > wiec zmienie :)

    Otoz to :-)

    > A wogole to oni tu podaja do siebie e-mail ( b...@g...com ), ale pisza
    ze
    > reklamacje skladac w formie pisemnej. Wielka im roznica...
    > Ale wiem... oczywiscie poleconym.

    Tak na marginesie - dołączyłbym oryginały, lub chociaz kserokopie,
    maksymalnie duzej ilosci poprzednich miesiecznych, zeby uwiarygodnic, ze
    faktycznie regularnie podrozujesz w tej relacji (i placisz tyle samo co tym
    razem).

    pdr

    Olo