  • Data: 2007-06-08 05:08:56
    Temat: Re: bezstronny lub zbyt madry biegly ..
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.06.2007 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > Proces każdego stosowania prawa przez sąd, a i inne ograny polega
    > najpierw na ustaleniu stanu faktycznego a następnie na subsumpcji tego
    > stanu faktycznego do prawa materialnego.

    Mam wrażenie, że zwyczajnie inaczej rozumiecie pojęcie stanu faktycznego -
    dla Ciebie wydaje się być to do czego doszedł sąd po ocenie dowodów, a w
    rozumieniu nie tylko zresztą potocznym, jest to zwykłe ustalenie prawdy.
    Sąd ustali stan faktyczny na tyle dokładnie, na ile pozwalają mu na to
    dowody i własny rozum. Taki stan faktyczny nie koniecznie musi być zawsze
    zgodny z rzeczywistością.

    --
    Marcin