eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobezsilność wobec sprzedawcyRe: bezsilność wobec sprzedawcy
  • Data: 2008-06-11 23:49:21
    Temat: Re: bezsilność wobec sprzedawcy
    Od: "Tom" <t...@t...plz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "masza" <i...@o...pl> wrote in message news:g2oj0l$72l$1@news.onet.pl...
    > Witam szanownych grupowiczów!
    > Jestem załamany ponieważ kupiony w sklepie pistolet wiatrówka po tygodniu
    > zepsuł się i już miesiąc jest w naprawie gwarancyjnej , a na zadawane
    > przeze mnie pytania kiedy będzie - słyszę odpowiedź nie wiemy to zależy od
    > producenta co mam robić w takiej sytuacji do kogo o pomoc się zwracać
    > pozdrawiam

    spoko nie ma co panikowac

    pewnie odeslali do pana Zenka, pan Zenek nie mial instrukcji serwisowej bo
    to nowa bron, dzoni do dystrybutora
    ten nic nie wie, musi zafaksowac do Pekinu, tam mu w koncu przysylaja.
    okazuje sie ze lewararek sie urwal,
    znowu telefon do dystrubutora w tym momenice mija juz 3 tygodnie,
    dystrybutor musi sprowadzic czesc z Pekinu
    w koncu przychodzi lewarek ale okazuje sie ze to nie ten a do Kalasznikowa,
    trzeba odeslac, znowu mija 2 tygodnie

    w niedzyczasie poczta strajkuje nie wiadomo co sie dzieje

    w koncu cos przychodzi, pan Zenek glowi sie jak to zamocowac, potem trzeba
    pojsc do parku i wyprobowac, a czas leci, wkurzony klient rwie ostatni wlos
    z glowy, panu Zenkowi to oczywiscie lata.


    jak to w serwisie nie ma sie goraczkowac, tym niemiej sprzedawaca powinien
    stanac na wyskosci zdania i na czas naprawy chociaz wypozyczyc jakas proce
    czy cos takiego




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1