    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Sat, 22 Jan 2022 13:10:07 +0100
    <61e4fb96$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <ss3acj$f55$1@gioia.aioe.org>
    <61e59a61$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <ss4812$2fk$1@gioia.aioe.org>
    <61e5ab73$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <ss4j9n$8qa$1@gioia.aioe.org>
    <61e5dc40$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <WenFJ.18378$wMI.11441@fx03.ams1>
    <61e6494a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <XeIFJ.17037$gApa.6832@fx05.ams1>
    <61e84d59$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <ssb2i7$qef$1@gioia.aioe.org>
    <61e99cf0$0$497$65785112@news.neostrada.pl> <ssccpr$5te$1@gioia.aioe.org>
    <61e9c800$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <ssds39$d0a$1@gioia.aioe.org>
    <61ebbc2b$0$536$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 22.01.2022 o 09:11, Shrek pisze:

    > Ale wiesz,że stosujesz typową szurską narrację - w odpowiedzi na
    > konkretny argument,

    Szczepionki nie działają - to niby jest konkretny argument? I to nie
    jest szurska narracja?

    > dajesz link do artykułu na 10 stron.

    No. A jak naciśniesz jeszcze kilka razy ctrl+, to z wcześniejszych 8
    stron (jak to policzyłeś?) nie tylko zrobi się 10, ale być może i 20.

    Specjalnie dla ciebie sprawdziłem. Podgląd wydruku pokazuje mi 3,5
    strony A4 tekstu. Licząc z dużymi przerwami między akapitami i jebitnymi
    pustymi marginesami z lewej i prawej. Faktycznie, ilość tekstu nie do
    ogarnięcia. Całe 2 minuty czytania. Przekonałeś mnie, nie da się ogarnąć
    tak dużej ilości tekstu.

    > Na pytanie o co
    > ci konkretnie chodzi to "przeczytaj sobie".

    Przecież napisałem na samym początku: konkretnie chodzi o to, że autor
    twierdzi coś przeciwnego niż ty.
    Nie wiem jak bardziej konkretnie można to ująć.

    > Domyślam się, że tam nawet
    > nie ma odpowiedzi na pytanie czy szczepionki działają w zakresie
    > zapobiegania zakażeniu

    Domyślam się, że nie przeczytałeś i dlatego domyślasz się co tam jest
    napisane.

    >Potem dostanę następnego linka nie na temat.

    Domyślam się, że się domyśliłeś, że jest nie na temat, po nieprzeczytaniu.

    > Z brunem na pręgu
    > przerabiałem.

    Zaczynam powoli rozumieć tego bruna.

    > Jeśli tam jest napisane, że szczepionka skutecznie działa w zakresie
    > zapobiegania zakażeniu, to tak. Myli się, albo ma stare dane.

    > No to zacznij się przyzwyczajać do myśli, że obecna wersja szczepionki
    > przestała być skuteczna przeciw zakażeniom aktualnymi wersjami wirusa,
    > bo już widać zmianę oficjalnej narracji.

    Właśnie widzę zmianę narracji. To jednak szczepionka jest skuteczna, ale
    tylko nieskuteczna przeciwko nowym wersjom?

    Chuj tam, że oprócz omicrona nadal w obiegu są wcześniejsze warianty,
    chuj tam, że naukowcy twierdzą, że jest skuteczna również na omicrona i
    nadal apelują żeby się szczepić, ważne, że mam się przyzwyczajać do
    myśli, że przestała być skuteczna. Serio? Mam się do tej myśli
    przyzwyczajać, bo ty tak napisałeś?

    https://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci,czy-szczep
    ionki-na-covid-19-chronia-przed-wariantem-omikron--n
    owe-dane,artykul,19695000.html

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,pfizer--moderna--j-j--astrazene
    ca---czy-sa-skuteczne-na-wariant-omikron-,artykul,67
    965611.html

    "8 grudnia Pfizer i BioNTech ogłosiły wyniki badań dotyczących ochrony
    przed zakażeniem Omikronem po przyjęciu trzech dawek preparatu
    (przeprowadzono je, analizując krew osób, które miesiąc wcześniej
    przyjęły trzecią dawkę). - Trzy dawki naszej szczepionki przeciw
    COVID-19 generują wystarczającą ilość przeciwciał, by zwalczyć infekcję
    nowym wariantem koronawirusa Omikron - przekazały firmy.

    Podkreślano przy tym, że chociaż dwie dawki szczepionki dawały niższą
    ochronę przed Omikronem, trzeci zastrzyk zwiększył produkcję przeciwciał
    25-krotnie. - Najlepszym sposobem na zapobieganie rozprzestrzeniania się
    COVID-19 pozostaje zadbanie o to, by jak największa liczba osób przyjęła
    dwie dawki szczepionki plus zastrzyk przypominający - przekazał prezes
    Pfizera Albert Bourla."

    https://www.dw.com/pl/czy-omikron-jest-bardziej-zara
    %C5%BAliwy-dla-zaszczepionych-sprawdzamy-fakty/a-603
    70412

    "Wniosek: Dane z Niemiec i Danii nie dowodzą, że szczepionki nie są
    skuteczne przeciwko omikronowi i że ten wariant koronawirusa jest
    bardziej zakaźny u osób zaszczepionych niż u osób nieszczepionych. Są
    one wykorzystywane w sposób zmanipulowany do argumentowania przeciwko
    szczepionkom. Licencjonowane szczepionki słabiej działają przeciwko
    omikronowi niż przeciwko innym wariantom - ale nadal oferują względną
    ochronę przed ciężkim przebiegiem COVID-19. Wstępne badania wykazały
    również, że szczepienia przypominające znacznie zwiększają ochronę przed
    zakażeniem i ciężkim przebiegiem choroby."

    https://pulsmedycyny.pl/wariant-omikron-szczepionka-
    pfizera-chroni-przed-ciezkim-przebiegiem-covid-19-w-
    70-proc-badanie-1136725

    https://samorzad.infor.pl/sektor/zadania/zdrowie/538
    2844,Omikron-skutecznosc-szczepionek.html

    "Przyznał, że te kraje, w których teraz wprowadzany jest lockdown w
    związku z nowym wariantem SARS-CoV-2, chcą wpłynąć na współczynnik
    szerzenia się wirusa. Nie biorą jednak - w jego ocenie - pod uwagę, że
    świat jest dziś otwarty i jak znów wypuści się ludzi z domów, to
    potencjał zakażenia będzie dokładnie taki sam, albo niewiele niższy.
    Liczby zakażeń to tylko statystyki. Od dawna podkreślam, że trzeba
    patrzeć na obciążenie służby zdrowia. Ono np. w Holandii wcale nie
    wygląda tragicznie. (...) Nie ma absolutnie żadnych podstaw, aby
    podważać skuteczność szczepionek, ale histeria jest" - wskazał prof. Gut.

    Wyjaśnił, że ci, którzy twierdzą bądź sądzą, iż szczepienia powstrzymują
    zakażanie, są w oczywistym błędzie. "Szczepionka jest po to, aby -
    jeżeli dojdzie do zakażenia - było ono krótkie i łagodne. Współczynnik
    szerzenia w obliczu stosowania szczepionek zmniejsza się nie z racji ich
    nieosiągalnych właściwości, ale w związku z przebiegiem zakażenia. Im
    ono lżejsze i krótsze, tym mniej osób zakazimy po drodze. To proste" -
    dodał."

    Ale wiadomo, oni są w spisku i kłamią.

    Pozdrawiam
    Piotr