  • Data: 2022-01-22 15:00:49
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2022 o 13:10, Kviat pisze:

    > Szczepionki nie działają - to niby jest konkretny argument? I to nie
    > jest szurska narracja?

    No tak - bardzo konkretny i poparty konkretnymi danymi. Procent
    zaszczepionych wśród zakażonych jest większy niż procent wyszczepioenia
    populacji.

    > No. A jak naciśniesz jeszcze kilka razy ctrl+, to z wcześniejszych 8
    > stron (jak to policzyłeś?) nie tylko zrobi się 10, ale być może i 20.

    Strzeliłem. masz mnie:P Co prawda szczepionki nie działają, ale nie
    sprawdziłem ile stron ma twój artykuł:P

    > Przecież napisałem na samym początku: konkretnie chodzi o to, że autor
    > twierdzi coś przeciwnego niż ty.

    Jeśli tak, to się myli. Dane pokazują, że sczepionka nie chroni przed
    zakażeniem. Nic na to nie poradzę.

    > Nie wiem jak bardziej konkretnie można to ująć.

    Normalnie - zacytuj:P

    > Domyślam się, że nie przeczytałeś i dlatego domyślasz się co tam jest
    > napisane.

    Dobrze się domyślasz.

    > Domyślam się, że się domyśliłeś, że jest nie na temat, po nieprzeczytaniu.

    Znów twoje domysły są trafne.

    > Zaczynam powoli rozumieć tego bruna.

    A ja zaczynam szurów;) Z wami nie da się gadać - niby ateista a
    zachowujesz się jak jechowy - przeczytaj sobie w ksiązeczce - tam są
    wszystkie odpowiedzi:)

    > Właśnie widzę zmianę narracji. To jednak szczepionka jest skuteczna, ale
    > tylko nieskuteczna przeciwko nowym wersjom?

    Dokładniej to "szczepionka była skuteczna, ale jest nieskuteczna przeciw
    nowym i aktualnie dominującym wariantom wirusa". Oczywiście w klasycznym
    rozumieniu przeciwz zakażeniom. Bo istotniw w ramach zapobiegania
    ciężkoiemu przebiegowi jakąś tam skuteczność ma.

    > Chuj tam, że oprócz omicrona nadal w obiegu są wcześniejsze warianty,
    > chuj tam, że naukowcy twierdzą, że jest skuteczna również na omicrona

    Więc skoro jest skuteczna to czemu dane pokazują że nie jest? Jeśli jest
    skuteczna to naukowcy oczywiście mają dane na podstwie których tak
    twierdzą i możemy poznać tą skutecznośc w procentach? To ile?

    > Serio? Mam się do tej myśli
    > przyzwyczajać, bo ty tak napisałeś?

    Nie dlatego że tak napisałem a dlatego że tak wskazują dane. No chyba że
    dane są z dupy. W sumie tez niewykluczone...

    > https://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci,czy-szczep
    ionki-na-covid-19-chronia-przed-wariantem-omikron--n
    owe-dane,artykul,19695000.html

    > https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,pfizer--moderna--j-j--astrazene
    ca---czy-sa-skuteczne-na-wariant-omikron-,artykul,67
    965611.html

    > "8 grudnia Pfizer i BioNTech ogłosiły wyniki badań dotyczących ochrony
    > przed zakażeniem Omikronem po przyjęciu trzech dawek preparatu

    Póki co pełna dawka to dwie dawki. Tak stało napisane w instrukcji obsługi.

    > (przeprowadzono je, analizując krew osób, które miesiąc wcześniej
    > przyjęły trzecią dawkę). - Trzy dawki naszej szczepionki przeciw
    > COVID-19 generują wystarczającą ilość przeciwciał, by zwalczyć infekcję
    > nowym wariantem koronawirusa Omikron - przekazały firmy.

    Skuteczność to się liczy porównując liczbę zakażonych w dwóch grupach
    (uwzględniając okresy narażenia) a nie na podstawie przeciwciał.

    > Licencjonowane szczepionki słabiej działają przeciwko
    > omikronowi niż przeciwko innym wariantom - ale nadal oferują względną
    > ochronę przed ciężkim przebiegiem COVID-19.

    Czyli wracamy do skuteczności przed ciężkim przebiegiem. Temu nikt nie
    przeczy - przynajmniej na razie jakąś tam mają.

    > Wstępne badania wykazały
    > również, że szczepienia przypominające znacznie zwiększają ochronę przed
    > zakażeniem i ciężkim przebiegiem choroby."

    A ile wynosi ta "znaczna ochrona" przed zakażeniem? Jakaś liczba?

    > Wyjaśnił, że ci, którzy twierdzą bądź sądzą, iż szczepienia powstrzymują
    > zakażanie, są w oczywistym błędzie.

    Widać przez sto lat od wynalezienia szczepionek wszyscy byli w błędzie
    licząc skuteczność szczepionki właśnie w zapobieganiu zakażeniom.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.