  • Data: 2022-01-21 17:19:15
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Jan 2022 14:36:05 +0100, Olin wrote:

    > To są dane od początku pandemii, które nie wiadomo czego mają dowodzić. Nie

    Maja dowodzic, ze smiertelnosc Covid wynosi ok 1%.
    Czy moze - wynosila, przed szczepieniami.

    > testowano całych populacji, więc nie wiadomo, ilu było naprawdę zakażonych.

    Owszem.

    > Zgony tygodniowe dla 10.01.2022:
    > UK: 1842 (70,11% zaszczepionych) populacja 67,22; 24,7 zgonów/mln
    > Irlandia: 83 ( 77,48% zaszczepionych) populacja 4,995; 16.62 zgonów/mln

    77 czy 92%, bo i takie liczby widzialem?

    > Hiszpania: 742 (75,38% zaszczepionych) populacja 47,35; 15.67 zgonów/mln

    Ale jeszcze zakażenia podaj.

    > Polska: 2564 (56,04% zaszczepionych) populacja 37,95; 67,56 zgonów/mln
    > Słowacja: 338 (48,37% zaszczepionych) populacja 5,459; 61.92 zgonów/mln

    i bylby to dobry argument, gdyby nie:

    > Czechy: 228 (62,65% zaszczepionych) populacja 10,7; 21.31 zgonów/mln

    Jak widac nie trzeba wysokiego poziomu szczepien.

    Poza tym jest jakas podejrzanie duza rozbieznosc miedzy %
    zaszczepionych, a ilością zgonów - choc mogloby to byc jakies zjawisko
    potęgowania zakażen.

    Dalej - wez pod uwage, ze UK puscila pierwszą fale na żywiol, a w
    Hiszpanii tez tak wyszlo - wiec moze po prostu nieodporni wygineli
    wczesniej.
    Tylko - sumaryczna ilosc zgonow jakby tam mniejsza.

    Dalej zobacz, ze choroba ma najrozniejszy przebieg - od bezobjawowej,
    do smiertelnej. Co o tym decyduje?
    Moze genetyka ... i moze my jestesmy genetycznie mniej odporni?

    A moze objawiaja sie skutki naszej sluzby zdrowia?

    > Oczywiście nie wierzę, że liczby skruszą folię, ale może jest ktoś, kto się
    > waha i moja robota nie będzie na próżno.

    Tak czy inaczej - statystycy bedą jeszcze dlugo mieli robote.

    J.