    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Tue, 18 Jan 2022 08:09:38 +0100 (CET)
    <61e06968$0$493$65785112@news.neostrada.pl> <srq4v1$lbe$1@gioia.aioe.org>
    <61e0a187$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <d04EJ.132157$%Gk6.89215@fx10.ams1>
    <61e10800$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4voEJ.14631$gApa.44@fx05.ams1>
    <61e26c91$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <U5KEJ.136527$%Gk6.98860@fx10.ams1>
    <61e3b3eb$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <RQ1FJ.55694$Imt7.25407@fx09.ams1>
    <61e4fb96$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <ss3acj$f55$1@gioia.aioe.org>
    <61e59a61$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <ss4812$2fk$1@gioia.aioe.org>
    <61e5ab73$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <ss4j9n$8qa$1@gioia.aioe.org>
    <61e5dc40$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <WenFJ.18378$wMI.11441@fx03.ams1> <a...@w...eu>
    <D8pFJ.316084$onI5.193034@fx13.ams1>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Bo taka też była początkowa narracja i dla Covida. Tym większa porażka
    > piarowska skoro stało się coś innego co okazało się de facto normą.
    > Podkręcili nadzieje społeczne i dołozyli się do problemu.

    Ta "nawet niegłupia" strategia *sprzedaży* na jeden sezon grypowy to
    IMHO kryminalnie nieodpowiedzialny debilizm w perspektywie kilku+
    sezonów grypowych. Nawet gdyby "ciemny lud" był gotów zapomnieć to
    chociażby "trolle Putina" nie dadzą (mają inne interesy).

    Zaczadzeni szczepionkowcy wydają się nie łapać że teraz się zbiera owoce
    szczepień na ukraińską świńską grypę. To *ja*k "sprzedają" szczepienia na
    kowid ma bardzo mizerne szansę podnieść zaufanie do szczepień
    "ostatnich 10%" i dać przejścia do problemu "ostatnich 5%".

    > Zapewne niestety tak.

    Na grupie prawo to sprowadza się do tego jakie środki prawne (przymusu)
    taki "mniej ambitny *realistyczny* cel" jeszcze usprawiedliwia bez
    zostawania "Drugą ChRL".

    --
    A. Filip